Amagire

Standard

Inselata de iubire, mint frumos spunandu-mi „nu am nevoie de asta”.
Nu te recunosc in vise si nu sper sa fiu a ta.
Nu-mi las inima s-alerge pentru un zambet fermecator
Si nu-mi pierd vremea cu ganduri ce-noata-ntr-al tau dor.

Nu te caut si nu astept sa aud iar vocea ta
Sau intamplator pe strada sa apari in fata mea.
Nu ma bucur cand primesc un mesaj din partea ta,
Dragostea este frumoasa, dar nu am nevoie de ea.

Nu tresar atunci cand ne-ntalnim la o cafea,
Doar cafeaua este cea care-mi insenineaza ziua.
Si nu-ncep sa tremur la mangaieri pierdute inocent,
La atingeri sau cuvinte nascute din moment.

Fluturasi in stomac nu apar la un sarut,
Iar imbratisarea ta ma gaseste pe pamant.
Zambesc cand sunt cu tine doar printr-un act voit.
Nu sunt… nu voi spune… ca m-am indragostit.

previewa76b2399355888227b28776ed48fff3e_large

Lasă un comentariu