Provocare

Standard
Tremurând caut în mine
Curajul de-a crede-n sine,
Vocea pe care-o visez
Că mă face să urmez
Calea care se deschide
Celui care se desprinde
De frica din pieptul lui
S-o facă a numănui.
 
Tremârand caut în zare
Un refugiu, o scăpare,
Departe să mă coboare
De această provocare.
Dar, forţat să o accept,
Temător eu mă îndrept
Provocarea s-o ating
Aşteptând ca să mă sting.
 
Tremurând privesc în jur
Să văd persoane-mprejur
Mici, sfioase ca şi mine,
Nu palat plin de regine,
În uşa separatoare
Dintre ei şi provocare.
Dar, odată ce-am trecut,
Nu a fost cum am crezut.
 
Dând peste încurajare,
Negăsind feţele care
M-acuzau în mintea mea
De înaintarea grea,
Mă mişcam în ritmul meu
Simţind acum că eu
Voi învinge provocarea
Chiar de-aş repeta intrarea.
 
Continuându-mi povestea,
Antrenându-mi inima,
Iar mi-a apărut în cale
Vechea spaimă, provocare,
Dar eu sunt dezamăgită
Şi mă întreb uluită
Privind acum fără frică:
A fost mereu aşa mică? 
 
6WeekChallenge
Lasă un răspuns

