Aminteşte-ţi

Standard
Iară stau în faţa ta supărată pe trecut,
Îţi stig lucruri pe care nu-mi dau voie să le uit.
Tu încerci să mă calmezi, dar eu nici nu vreau s-ascult
Căci în astfel de momente uit cât te iubesc de mult.
 
Şi las prea multe persoane să-ntervină între noi
Încât îmi este frică să mai continuăm în doi.
Gânduri de despărţire mă încearcă tot mai des,
Din această încercare nu ştiu cum altfel să ies.
 
Mă conving greşit că „noi” nu-i un plan de viitor
Uitând cât de des a fost în trecut de ajutor.
Şi sunt o proastă acum, crezând că eu aş putea,
Dependentă de iubire, fără tine exista.
 
Slab e caracterul meu dacă-n astfel de-ncercare
Caut-o cale să fugă în loc să îi dea crezare
Dragostei ce ne uneşte, ne-a aduc până aici
Transformându-ne în oameni când eram doar copii mici.
 
Vocea care îmi şopteşte toate vorbele de-amor,
Care, în clipele bune, mă înalţă pe un nor,
Azi e-nchisă-n supărare, nu mă poate auzi
Când o caut disperată, nu îşi poate aminti.
 
Tu eşti sufletul pe care dintre toate l-am ales
Neforţată de-ntâmplare, ci pentru că îl iubesc,
Cel ce mă răsfaţă zilnic şi mă iartă când greşesc,
Îmi oferă clipe care fericită mă găsesc.
 
Şi, totuşi, mă las cuprinsă de momente trecătoare,
Le permit să mă răpească, să mă ducă-n locu-n care
Eu departe de tine e singura rezolvare
Neputându-mi aminti că mai este-o altă cale.
 
magi_resurrected_by_pluehunter-d5h2eza
Lasă un răspuns

