Persoana din trecut

Standard
Mi-ai spus, cu durere în ochi,
Că iubeşti pe cineva din trecut.
Te-am ascultat cuminte,
Dar inima-mi urla „ce e de făcut?”
 
Mi-ai spus „acea persoană
Nu mai este de mult printre noi,
Nu mai pot fi cu ea,
Dar nu mai pot nici continua în doi”.
 
M-am întrebat îngrozită
Chiar atât de rău am ajuns
Încât preferi să fii singur
Decât cu mine, sunt un intrus?
 
M-am întrebat disperată
Cum aş putea schimba ceva?
Să lupt nu-i o opţiune
Nu pot fi altcineva…
 
Am plecat resemnată
Renunţând la ceea ce-mi aparţine,
Căci tot ce aveam mai bun
A decis sa rămână cu tine.
 
Am plecat de îndată,
Ameţită am ieşit din careu,
Neîntrebând, neştiind
Că persoana din trecut am fost eu.
 
5d934d49e26010_full
Lasă un răspuns

